lördag, maj 23, 2015

Trojka - ETT EP (2015)

Om ni tycker att MMD jobbar hårt? Vänta bara. Inte nog med den omtyckta dokumentären Klicken Heter MMD så valde Mekk My Day att släppa ett mixtape med samma namn tidigare i maj. Slutar det där? Nej. Trojka väntar inte längre, Trojka som består av TNA, Steve Knobz och  Martin Zamora släpper loss sex låtar för oss att avnjuta denna kalla fredag i maj, ett par dagar tidigare än planerat. På dessa låtar kan du bl.a hitta Gonza-Ra på samma låt som jag tänker hålla som en av mina favoriter på EPn. Även Kalle Gracias, Mabelle och Katarina Damkalis. Vem har då producerat detta kalaset? Det har självaste Steve Knobz gjort. Om någon någonsin tvivlade på de, så vill alla nu vara som dem!

1. Inte Va Som Dom
2. Vänta Bara
3. Tvivlar På Oss (ft. Gonza-Ra)
4. Om Jag (ft. Kalle Gracias)
5. Mitt Mod (ft. Mabelle)
6. Leva Nu (ft. Katarina Damkalis)

Lyssna via Spotify
Köp via iTunes Store

Missa inte releasefesten som håller hus ikväll 23 maj, fira med killarna på Staybar Nightclub. Jag vet att det kommer vara en natt ni inte vill missa, är ni i Stockholm så var i huset! Läs mer om eventet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar