söndag, april 12, 2015

Supersci - Entropy (2015)

Supersci släppte sin nya skiva Entropy i veckan och för er som helt missat att navigera er in på Spotify eller iTunes för att ta del av plattan så tänkte jag påminna er om att den finns ute. Har du helt missat att Supersci släppt en ny skiva, eller är intresserad mer i detalj vad det är för typ av skiva tycker jag du ska läsa recensionen av plattan som vi skrev om här på HHNS tidigare i veckan.

Kortfattat är det en bra platta mer åt det elektroniska hållet, men fortfarande inte allt för poppigt för den som är emot det stuket. En skön skiva, men som jag tror kommer passa ännu bättre senare i höst när löven faller mot marken och det är mörkt och kallt ute. Ge den en genomspelning, se om den passar och arkivera den till senare i år om du får samma känsla som jag får när jag lyssnar på den.

Det går även att förbeställa skivan på vinyl genom denna länken. Den är tyvärr lite försenad från tryckeriet men den kommer, förr eller senare, och det är vad som är viktigt.

01. Intropy
02. Entropy
03. Dark Matter (ft. Kristin Amparo)
04. Break It Up (ft. Isabel Neib)
05. Break It Down
06. Call Of The Wind (ft. Rapper kC)
07. Midtropy (Interlude)
08. Digits (ft. 7evenThirty)
09. Let Go (ft. Cleo & Isabel Neib)
10. Up In The Lab
11. Why Oh Why
12. Outropy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar