fredag, mars 21, 2014

Eberhard Kcch - Jag Vill Va En Gam (Men Jag Kan Inte Bli Gam) (Video)


När Eberhard Kcch presenterade sitt album Mina Sju Ålderstecken för mig så sålde han in det helt fantastiskt för mig. Jag var tvungen att lyssna, helt enkelt. Nu släpper han sin första video från albumet och även då gör han ett helt outstanding salepitch. Han fick mig att läsa på om lammgamen, eller Quebrantahuesos, som den heter på spanska. Den figurerar främst i södra Europa, centrala/västra Asien och i norra delarna av Afrika. Det hade jag inte vetat om jag inte läste på, förstår ni? Vill du också läs på så gör det HÄR.

Videon är i regi av Jorek Brok (Varma Händer Underhållning) och låten är tagen från Mina Sju Ålderstecken, som tidigare är nämnt.

Lyssna via Spotify
Lyssna via Soundcloud
Köp via iTunes Store




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar