tisdag, februari 25, 2014

Grizzly - Malmö Mitt I Natten EP (2014)

Då var det äntligen dags för Grizzly att släppa sin EP, den som vi pratade upp med en intervju i helgen, nämligen Malmö Mitt I Natten. Detta är Grizzlys första släpp sedan Ursäkta Min Franska, ett mixtape som släpptes 2011. Gäster på EP:n är Tub von Trapp (Trappmusik), Jimmy Pistol och albumaktuella Johan Alander. Det hela rör sig om fyra spår där producenterna Kids On DMT och Retur delar 50/50 på just produktionen. Det fantastiska omslaget är gjort av Anna Björk.

01. Malmö Mitt I Natten (ft. Tub von Trapp & Jimmy Pistol)  [Prod. av Kids On DMT]
02. Hundra Låtar  [Prod. av Retur]
03. En Chans (ft. Johan Alander & Jimmy Pistol)  [Prod. av Kids On DMT]
04. Hojta På Mig  [Prod. av Retur]

Lyssna via Spotify
Köp via iTunes Store

Mer info?
Facebook
Twitter



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar