måndag, juli 23, 2012

MAQS - STJÄRNFALL/E' DU HÄR FÖR MIG (ft. ÖRIS)

Maqs har ett nytt album på gång som kommer få titeln Stjärnfall. I upptakt till det hela släpper han nu hela två singlar på en och samma gång via Whoa.nu.

Jag är en av de utvalda som har fått äran att lyssna på hela albumet i förtid och jag kan lova er att ni inte vill missa det. Utan tvekan är det det bästa Maqs någonsin gjort och han har höjt sig något enormt. En ny ribba är lagd. Jag tänker inte "outa" någon specifik info från albumet, det får Maqs göra själv, men rent allmänt så är albumet en skön blandning av souligt sound och klassisk svensk hiphop. Kanske låter lite drygt, men, det är ett moget släpp. Druvan har blivit till vin. Ovan på all detta så är bilden i bannern tagen av mig. Woopwoop!

Singlarna är Stjärnfall och E' Du Här För Mig, den senaste med gästvers från Öris. Två singlar som speglar den slutgiltiga produkten väldigt väl. Ladda ner dom båda genom länken nedan, alternativt lyssna via Youtube om du klickar fram hela artikeln/inlägget.

LADDA NER (via Whoa.nu)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar