söndag, juni 03, 2012

URSÄKTA MIN FRANSKA - NU PÅ SPOTIFY/iTUNES

Grizzly släppte sitt debut-tape Ursäkta Min Franska i augusti 2011. Sedan dess har han jobbat vidare med promotion, spelat in nytt material och annonserat sin comeback till battlescenen via Vendetta-turneringen som börjar inom kort. Nyheten just nu är att (äntligen!) Ursäkta Min Franska är upplagd på Spotify, och som grädde på moset finns tre nya spår tillagda som en bonus. Vill du supporta lite extra så finns den även på iTunes.

Vi pratar om Vad Har Jag Väntat På Del 2 som har fått en späckad gästlista i form av Mächy, Queff, BobboMr Cool och Jimmy Pistol. Det bjuds även på en chopped & screwed-version av Eller Hur av George Kaplan från Trainspotters. Slutligen finns även Bull Eller Lugn remixen tillgänglig, en låt som tidigare släppts gratis via Streetfashion.se.

Lyssna via Spotify
Köp via iTunes

Passa även på att checka in intervjun jag gjorde med Grizzly inför släppet av UMF, HÄR!

Info:
@grizzlymusik
http://mekkeriet.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar